Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Społeczeństwo

Chcą skateparku, a nie obietnic!

2014-04-24 14:07
 

Blisko 11 lat mogileńska młodzież prosi o wybudowanie skateparku. Burmistrz Duszyński pomimo danej rok temu obietnicy na łamach lokalnej prasy nadal zastanawia się nad umiejscowieniem tej budowli dla młodzieży!

Przypomnijmy, że ponad rok temu młodzi gimnazjaliści zbierali podpisy w sprawie budowy skateparku w Mogilnie. Poparło ich wtedy ponad 1000 mieszkańców. W trakcie tej akcji burmistrz Leszek Duszyński na łamach lokalnej prasy obiecywał wyszukanie odpowiedniego miejsca pod budowę takiego skateparku. Jednak pomimo upływu rok od tamtej obietnicy nic się nie zmieniło.

- W pierwszej kolejności musimy znaleźć miejsce. Myślimy o terenach wokół hali, przy hali, natomiast skatepark nie może być blisko zabudowań bo to by też przeszkadzało mieszkańcom w wypoczynku - powiedział burmistrz Mogilna, Leszek Duszyński w trakcie ostatniej sesji RM.

Temat budowy skateparku powraca już od dłuższego czasu, a odpowiedzi burmistrza Mogilna są nadal takie same, że nadal poszukiwane jest miejsce i jednym z rozważanych miejsc jest teren przy hali. Miejmy nadzieję, że na samych obietnicach i wypowiedziach rządzących miastem nie skończy się, a za słowami pójdą wreszcie czyny bo tego wymaga od burmistrza Duszyńskiego mogileńska młodzież i ponad 1000 mieszkańców, którzy podpisali się pod petycją.

Burmistrz Leszek Duszyński, obiecał, że w maju spotka się z młodzieżą zainteresowaną wybudowanie skateparku. (PK | DS)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [46]» dodaj komentarz   

 » trochę może wolniej (Rotbart | 29-04-2014, 16:52:55)

Zgadzam się z autorem wpisu jw. w temacie bo skytepark jest potrzeby w Mogilnie tak jak dziura w moście. Korzystało by z niego max 10 osób. Proszę sobie policzyć koszt na osobę. Natomiast ze ścieżki rowerowej nadającej się rownież do rolek może korzystać w początkowym okresie setki młodych ( i nie tylko) osób ! Bardzo mnie śmieszy masa podobno 1000 osób podpisujących się rzekomo pod petycją. Ciekawy jestem czy chociaż z 5 % z nich wie na czym polega jazda na skyte n??? Z całą pewnością nie wie - w zakładach postawiłbym 100 przeciw 1 ! Panie Burmistrzu ! - Zachowajmy rozsądek do kierowania inwestycjami ! Działajmy na rzecz większości mieszkańców !

 » Nareszcie (Tomek | 28-04-2014, 21:24:42)

Cieszę się że Rada Miejska a konkretnie radny Nawrot pochylił się nad Tym problemem, wielokrotnie mijał nas przy Biedronce więc chyba widzi, że nie jesteśmy takimi złymi ludźmi. Teren przy Hali byłby idealny na Skatepark.Panie Burmistrzu mamy klękać przed Panem by tak ważne dla nas miejsce powstało? Ja mogę uklęknąć.

 » on i ona (Klara | 28-04-2014, 19:32:30)

To trudny i złożony związek. Bardziej z rozsądku, niż miłości. Nic dziwnego, że takie chłodne i wykalkulowane pary nie wzbudzają powszechnej sympatii. Moim zdaniem przyszłość do nich nie należy.

 » Leszek Duszyński (Lawina | 28-04-2014, 17:53:02)

Od razu widać, że Duszyński to człowiek dialogu, który potrafi zawalczyć o stanowisko na różne sposoby. Kto wie, może kariera dopiero przed nim?

 » Ciekawy (Fajny | 28-04-2014, 17:39:55)

Zróbcie Skatepark przynajmniej nie będziemy się pałętać po ulicy rowerami ani w miejscach publicznych, później policja ma do nas coś że sobie ćwiczymy a gdzie mamy to robić nie będzie tyle problemów i utrudnień na Drogach. Proste !?!?!?! Dziękuję za uwagę.

 » lampy (do pamiętającego | 28-04-2014, 13:54:24)

teren przy bloku wkoło należy do gminy ,jeszcze nie wykupiony przez wspólnotę.

 » wypadek w sobote w zabnie (Internauta | 28-04-2014, 10:41:09)

Dlaczego nie ma zadnej wiadomosci na temat sobotniego wypadku z udzialem skutera w zabnie?

 » ? (? | 28-04-2014, 09:38:20)

Dobre miejsce jest po byłej strzelnicy obok cmentarza chyba że są jakies inne plany

 » blok i lampy (Pamiętający | 27-04-2014, 22:57:25)

Sorki, nie wiedziałem, że blok nie należy do SM, ale do gminy też chyba nie, bo jak już to jest tam wspólnota mieszkaniowa i większość mieszkań jest wykupiona.

 » Do skatersów (mogilniak | 27-04-2014, 22:29:03)

Jeśli skatersi chcą skatepark, to niech wyjdą z własną inicjatywą, bo jest ich mały procent i tylko oni będą z tego korzystać. "Burmistrzu, niech Pan wskaże miejsce, gdzie możemy zrobić swój legalny skatepark, a resztę zrobimy sami". Belki, deski, sklejka, wkręty trochę umiejętności i można to samemu zrobić, a nie wiecznie się prosić o dojenie innych. Ba, nawet jak potrzebny projekt, to wśród Was są inteligentni ludzie, którzy to machną w 2 dni

 » zacznijmy od podstaw (ktoS | 27-04-2014, 22:01:22)

podstawą są drogi !!!!!!!!!! te w mieście to w większości są o.k. ale na wsiach to najczęściej dziura na dziurze,że slalomem trzeba jechać i 20 km/h. Nie wspomnę o drogach gruntowych - tak, takimi wiele ludzi od dziesięcioleci dojeżdża do swoich domów. Już przy większym deszczu czy roztopach zamieniają się w błotniste pułapki ! Porządna droga to podstawa godnego życia ! To podstawa by godnie dojechać do szkoły, pracy, sklepu, lekarza czy urzędu i nie być obywatelem drugiej kategorii. Najpierw to ! a potem przyjemności !!! Gdzie te obietnice BURMISTRZU z zebrań wiejskich ? No gdzie ??????

 » Twój Market to nie zasługa Matczaka ... (123 | 27-04-2014, 19:00:30)

Twój Market to nie zasługa Matczaka ...

 » lampy (do pamiętającego | 27-04-2014, 11:23:48)

blok 31 należy do gminy a nie do SM więc się nie wypowiadaj jak nie wiesz

 » obietnice (mieszkaniec | 27-04-2014, 11:11:03)

nasi rzadzacy nie tylko gminy ale i panstwa procz obietnic nie potrafia nic innego....nic dodac nic ujac

 » skatepark (gosc | 27-04-2014, 10:32:33)

LUDZIE NIE UFAJCIE TYM KŁAMCOM W URZĘDACH-BURMISTRZ STRZELNA OBIECAŁ W WALCE O STOŁEK ŻE SPROWADZI INWESTORÓW ŻEBY LUDZIE MIELI PRACĘ NO I SPROWADZIŁ TWÓJ MARKIET A Z NIM OBCYCH PRACOWNIKÓW I TYLE WARTE JEST SŁOWO WALCZĄCEGO O STOŁEK.

 » A może by tak chodnik. (El Gato | 27-04-2014, 10:05:58)

Zapraszam Pana Burmistrza na przetestowanie możliwości chodnika na Mickiewicza od Powstańców w kierunku placu Wolności. Zapewniam wózek dziecięcy z lalką w środku jeśli przy próbie szybkiego pokonania chodnika lalka nie wypadnie to może na Pana zagłosuję. To są priorytety, a nie skatepark !!!

 » do jołmennono (arczi | 26-04-2014, 23:27:54)

to samo(\"..to bezsens..\") mozna napisac o : fontanie, muszli, basenie , hala, orliki, kinie, mdk , progach zwalniajacych itd itp.

 » do Wkurzonej (Pamiętający | 26-04-2014, 21:48:42)

Z tymi problemami to proszę do prezesa SM, a nie burmistrza!

 » do jołmena (Pamiętający | 26-04-2014, 21:46:39)

Masz Człowieku całkowicie rację,że kilkanaście osób będzie korzystać z skateparku. Poza tym masz inną rację, że miasto jest brudne, zamleczone , niewykoszone trawniki, śmieci w rynsztokach. Za burmistrza Stanisława było to po prostu niemożliwe.

 » lampy (wkurzona | 26-04-2014, 19:27:09)

mieszkam w bloku na 900 lecia 31 niech burmistrz wieczorem zobaczy że gdyby nie lampki nad drzwiami do klatek schodowych które ledwo oświetlają wejście to można by pomylić wejścia

 » PO CO? (jołmennono | 26-04-2014, 18:45:46)

po co komu skatepark? to nie jest potrzebne w Mogilnie! po co? zeby znowu wywalic pieniądze, których młodziesz tak i tak nie uszanuje? Wg cały ten skate park to bezsens. Bedzie tam spedzac góra 20 osób swój czas. BO chyba tylko kilka osób w Cmg tym sie zajmuje....... Już chyba lepiej byłoby zadbać o wygląd miasta- posprzatac te wszystkie smieci bo brud na ulicy.

 » Czas na nowego włodarza (mogilmann | 25-04-2014, 23:08:32)

Temu panu już dziękujemy. Teraz będzie szukał miejsca aż do wyborów, żeby kupić sobie głosy młodych ludzi. Po wyborach powie, że miasta nie stać na taą inwestycję. Łgarz i pozer.

 » SkatePark (ChudyFest | 25-04-2014, 19:54:18)

Miejsc tego typu w CMG wplywa na atrakcyjnosc miasta dla ludzi w kazdym wieku... wiadomo, ze sa rzeczy wazniejsze do zrobienia jednak mydlenie oczu przez 11 lat to troszke przesada tym bardziej, ze pamietam jak sam zbieralem podpisy pod petycja. Skatepark wplynie na rozwoj mlodziezy, beda mieli pewna alternatywe dla siedzenia pod blokiem... panno "mmm" moda sie zmienia a hobby i chec uczestniczenia w zyciu deskorolkowym w Poldonie nie... miejsce napewno jest wazne gdyz nie ukrywajmy troche halasu jest przy ciaglym cwiczeniu nowych trickow. "wilkopolanin" jest w temacie widze.

 » Już mam miejsce :) (Deskorolka | 25-04-2014, 12:03:51)

Idealnym miejscem będzie polana za mostem pomiędzy ulicami Padniewską a 11 Listopada. A burmistrz niech się nie zasłania tym, że miejsce musi być odpowiednie czyli nie blisko zabudowań żeby nie przeszkadzać mieszkańcom. Dla przypomnienia pragnę zaznaczyć że boisko Orlika na 11 Listopada jest centralnie przy zabudowaniach !!!

 » ? (trx | 25-04-2014, 11:56:10)

po co to sie pytam?

 » czas na zmiany (ANONIM | 25-04-2014, 09:01:55)

Drodzy Państwo obietnic teraz będzie dużo. Cóż, wybory już całkiem niedaleko. Pytanie czy obietnice będą tylko dla zdobycia głosów czy w końcu ktoś spełni jakieś obietnice dla dobra miasta:) Co do wyborów : czas na zmiany, CZAS NA ZMIANY :)

 » do Mieszkańca (Obserwator | 25-04-2014, 08:40:00)

Takie coś, jeśli to prawda kwalifikuje się do zgłoszenia do prokuratury.

 » marnotrawstwo (Obserwator | 25-04-2014, 08:38:10)

Zgodzę się z Bartkiem, że wiele samorządowych i unijnych pieniędzy bardzo łatwo się wydało i wydaje. Praktycznie nikt tego nie kontroluje, a jak jakiś radny wspomni o gospodarności, to przeważnie słyszy, że nie jest za rozwojem gminy i jest przeciwko burmistrzowi. Albo jeszcze lepiej: słyszy ten radny, że "tylko 15 % to były pieniądze gminne, a reszta była NIE NASZA, bo z województwa lub z Brukseli". Tragedia! Pamiętam jak kilka schodków na skarpie przy klasztorze od wschodniej strony kosztowały aż 58 000 zł!!!, a teraz 38 000 zł będą kosztowały stosunkowo duże schody na skarpie z osiedla na orlika. A właśnie - kolejny przykład marnotrawstwa pieniędzy to budowa takich sobie boisk typu orlik za ponad 1 300 000 zł. Szok!

 » burmistrz (Bartek | 25-04-2014, 01:27:44)

Nasz burmistrz jest do bani!! Plakac się chce, jak widze ile pieniedzy idzie na marne. Szkoda tylko, że my mieszkancy nie mozemy z tym nic zrobic, tylko patrzec jak nasza tępa władza robi wszystko pod siebie, od takiego małego Mogilna po ten nasz śmieszny rząd

 » Decyzje burmistrza (Mieszkaniec | 24-04-2014, 23:58:36)

Burmistrz obiecuje, jak każdy. Czasem zbywa - tak to bywa. Cóż poradzić. A co powiecie, że w Chabsku rolnik zajął i przywłaszczył sobie drogę gminną? Z drogi do jeziora zrobił sobie prywatny wjazd na podwórko nawożąc tony gruzów i zmieniając tym samym ukształtowanie terenów i zaburzając spływ wody z okolicy. Mieszkańcy się burzą, pisma do urzędu poszły. Najpierw decyzja - przywrócić do stanu pierwotnego. Po tygodniu - decyzja cofnięta. Czyżby znajomości? "Plecy" Tylko u nas można zająć sobie mienie gminne i nikt nic nie powie.

 » Miejsce (stunter z biedronki | 24-04-2014, 22:51:01)

Tyle jest wolnego miejsca . Np. Przy czerwonej torebce . Policja ciągle spisuje nas bo jeździmy tam gdzie podobno nie wolno. A gdzie mamay jeździć jak nie ma skateparku ? :x

 » NIEUDOLNOŚĆ (SKATEPARK | 24-04-2014, 22:31:20)

LUDZIE CZEGO WY OD NICH OCZEKUJECIE SKORO ICH WŁASNA KASJERKA OKRADŁA POD NOSEM SUPERSTRAŻNIKÓW. NAJLEPIEJ CO UMIEJĄ TO SKLADAĆ WIĄZANKI NA UROCZYSTOŚCIACH

 » Jest dobrze (Mogilnianin | 24-04-2014, 21:56:06)

My tu gadu gadu a w Strzelnie to se mogą! jest dobrze Lechu inwestuj w drogi niektóre wk....ją jak Piłsudskiego, Dworcowa, Słowackiego czy skrzyżowanie Dworcowej z Hallera i wiele innych. Nie jakiś skatepark, ławeczki czy lampy człowieku! Kino ok! Tak trzymać! Jachu ok!

 » do driver (blabla | 24-04-2014, 21:23:16)

A to jeszcze nic. W dzisiejszym wydaniu tygodnika informacja dotycząca wymiany lamp na dwóch ulicach. Inwestycja z około 90 tyś. wzrosła do około 410 tyś ??!! Ale to jeszcze nic ! Wymiana nie dlatego, że nie działają itp... Wymiana na bardziej STYLOWE !!! Taaa Panie Burmistrzu Pan to ma STYL... Na niektórych ulicach nie ma nawet kamienia żeby utwardzić nawierzchnię nie mówiąc już o zwyczajnych lampach, a tutaj proszę bardzo stylu się zachciało... bo nie pasują...bo to ... bo tamto.. Chyba trzeba zacząć sypać nazwiskami, żeby przestali sobie pod d..pą wszyscy z gminy robić! Zajmijcie się w końcu ludzie Nami ! No, ale jaki wzór daje przodownik - Burmistrz, do naśladowania - OBIETNICE. Tak jak i on robią pozostali i kaska do kieszonki, pod tył..iem wyremontowane, zrobione, naprawione i w kółko Macieju !

 » trochę historii (Wielkopolanin | 24-04-2014, 21:18:53)

Tak, to prawda, że mogileńska młodzież od blisko 11 lat postuluje o skatepark. W tym czasie burmistrzem Mogilna był Jacek Kraśny, a dyrektorem MDK-u Włodzimierz Dobersztyn. Wszystko szło w bardzo dobrym kierunku, określono lokalizację skateparku (miał powstać na ówczesnym Ogrodzie Jordanowskim, tuż nad rz. Panną (Siecienicą)). MDK wybrał stosowny projekt, a radni uchwalili na budowę I etapu skateparku kwotę 40 000 zł. Wystąpiono o pozwolenie na budowę i.... okazało się, że Gmina Mogilno NIE JEST WŁAŚCICIELEM TEJ CZĘŚCI PARKU!!!! I nie można było pobudować tam skateparku. Poprzedni burmistrz zbyt długo negocjował zakup od prywatnych właścicieli terenu na którym był Jordanek. Cena gruntu poszła w górę, potem na jesieni 2006 roku odbyły się wybory samorządowe. J. Kraśny je przegrał. Przyszedł nowy burmistrz L. Duszyński, który mógł odkupić ten grunt i to jeszcze za niezbyt dużą kwotę, ale nie podjął tematu. I tak, do dziś w tym miejscu (szpecącym) nie ma ani Jordanka, ani skateparku, ani GALERII PARK...

 » Może zacznijmy od ścieżek rolkowych i rowerowych ? (trochę może wolniej ! | 24-04-2014, 21:07:51)

Szkoda , że w Mogilnie "ścieżka rowerowa" po ktorej nie bardzo rowerem daje się jechać - bo to jest tylko tzw. " STAROBRUK" , który uniemożliwia na nim jazdę zarówno rowerem jak również na rolkach. A jazda na rolkach jest dla młodzieży i nie tylko znacznie potrzebniejsza dla miesdzkańców. Natomiast STAROBRUKOWE kostki uniemożliwiejące jadę zarówno rowerem jak też i na rolkach są też potrzene, ale na przykład na pieszojezdniach, czy jesdniach osiedlowych o mniejszym natężeniu ruchu. Kto kiedyś jechał na rowerze, czy na rolkach po starobruku - na pewno to zrozumie...

 » Może zacznijmy od ścieżek rolkowych i rowerowych ? (trochę może wolniej ! | 24-04-2014, 21:04:34)

Szkoda , że w Mogilnie "ścieżka rowerowa" po ktorej nie bardzo rowerem daje się jechać - bo to jest tylko tzw. " STAROBRUK" , który uniemożliwia na nim jazdę zarówno rowerem jak również na rolkach. A jazda na rolkach jest dla młodzieży i nie tylko znacznie potrzebniejsza dla miesdzkańców. Natomiast STAROBRUKOWE kostki uniemożliwiejące jadę zarówno rowerem jak też i na rolkach są też potrzene, ale na przykład na pieszojezdniach, czy jesdniach osiedlowych o mniejszym natężeniu ruchu. Kto kiedyś jechał na rowerze, czy na rolkach po starobruku - na pewno to zrozumie...

 » do Blabla (Driver | 24-04-2014, 19:01:20)

Ty masz rację. U nas na osiedlu burmistrz nie może zrobić głupiego kawałka drogi od 11 listopada do Padniewskiej ale pół miliona na wymianę krzeseł w kinie to Duszyński znalazł od razu?

 » Park? (Pan_Lucjusz | 24-04-2014, 18:57:58)

Nie można tego ulokować w parku? Przy amfiteatrze jest taki plac niezagospodarowany chyba.

 » .. (... | 24-04-2014, 18:30:50)

Skatepark młodzież robi sobie z placu przy biedronce na Powstańców Wielkopolskich.Nie wiem czy ludzie i Pan Burmistrz nie widzą tego że młodzi proszą się o miejsca do spotkań takiego typu jak właśnie skatepark.Lepiej powiedzieć nie ma planów miejsca a w zamian za to zrobić kolejną np. obwodnice na której nom stop są wypadki . Pieniądze wierzę w to że znalazłyby się ale po co skoro młodzież się tułać po ulicach bądź też parkingach i stwarzać dodatkowe niebezpieczeństwo .

 » DO TEMATU (WUJEK DOBRA RADA | 24-04-2014, 18:15:51)

OBIECAĆ TO ON SOBIE BĘDZIE ALE PRZED WYBORAMI A PO WYBORACH JEŚLI WYGRA TO I TAK SPRAWA UCICHNIE.NIE OSZUKUJMY SIĘ ALE TAKI JEST SPOSÓB DZIAŁANIA WŁODARZY, WAŻNE ZE DOBRA KASA NA KONTO CO MIESIĄC WPŁYWA, A RESZTA JAKOŚ SIĘ KULA, NO WŁAŚNIE "JAKOŚ".. NOWA NAWIERZCHNIA W STRONĘ BYDGOSZCZY TEŻ BY SIĘ PRZYDAŁA PANIE WŁADZO..

 » ... (grrr | 24-04-2014, 17:13:42)

spotkał się juz rok temu, obiecał, że w tym roku się za to zabierze, a wcześniej nie bo to trzeba planować.. ciekawe czy teraz tez im powie, ze porozmawiają za rok !!!

 » wow (mmm | 24-04-2014, 16:37:33)

A na co komu skatepark? tak 11 lat temu moda byla, sama pamietam jak petycje podpisywalam, teraz sa obiekty bardziej oryginalniejsze niz jakis park, zreszta i tak watpie zeby ktos w tam cos robil chyba ze niszczyl

 » Miejmy nadzieje... (ChudyFest | 24-04-2014, 16:26:10)

Naprawde liczylem kiedys na to, ze powstanie skatepark... w dzisiejszych czasach wiekszosc miast ma takie obiekty... a raczej "Skateplazy" jak np. w Lesznie. Mały skatepark zawsze wplynalby na rozwoj lokalnej sceny skate, inline czy bmx...jednak jak to zwykle bywa biurokracja sie wylania

 » "skatedroga" (blabla | 24-04-2014, 16:10:37)

Drogami Panie Burmistrzu Pan się zajmij, zacznij Pan od podstaw. Z tymi drogami jak z wszystkim u Pana, tylko obietnice... Pieniędzy nie ma ? Stara śpiewka!

 » młodzież (fiu | 24-04-2014, 15:49:53)

Po co dzieciom lepiej księdzu na remont kościoła dać

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (27)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (87)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (46)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ