» do Młody Rodzic (UPS | 04-10-2016, 20:51:13) |
Widzę,że również nie odróżniasz pisania od mówienia. I dlatego takimi jak Ty łatwo manipulować. |
» To ma być dialog? (Młody Rodzic | 04-10-2016, 01:01:25) |
UPS, jak ktos nie ma argumentów to czepia sie literówki byle zabrać głos. Rada na przyszłość : nie masz nic rozsądnego do powiedzenia , nie zabieraj głosu. |
» młody rodzic (do młody rodzic | 03-10-2016, 20:47:37) |
Kościół będzie zadowolony. To pewne. Tylko, co dzieje się z dziećmi czarnych? Mozna poczytać na necie wspomnienia ich gospodyń.Co naprawdę dzieje się na plebaniach pod przykrywką przyzwoitości,modlitwy i niewinności.To najlepsi udawacze. Wszystkich przekabacą.Nie dajcie się oczarować i bądźcie za kompromisem. Pamiętajcie o młodych kobietach. |
» do Fiony (Ruda | 03-10-2016, 20:20:54) |
A ludzkim jest wydac na swiat dziecko ktore zabije wlasna matke lub bedzie umieralo w meczariach 5 minut po porodzie bo jego wada genetyczna nie bedzie umozliwiala mu dalszego zycia ? Tak krzyczysz zeby rodzic mimo wszystko a jestem bardzo ciekawa czy zaadoptowalabys dziecko ciezko uposledzone ,niezdolne do samodzielnego zycia ? Opiekowalabys sie nim do konca swoich dni 24/h wyrzekajac sie wlasnego zycia i myslac co sie z nim stanie kiedy ciebie zabraknie ? Ja nie mam jeszcze dzieci ale jesli kiedykolwiek zajde w ciaze i okaze sie ze dziecko jest chore lub zagraza mojemu zyciu-znajde sposob i usune bez wahania. I ci wszyscy fanatycy religijni z toba na czele bedziecie mogli mi skoczyc. Wypisywac bzdury kazdy potrafi ale logicznie pomyslec juz nie. |
» błazenada (pejsbukowa | 03-10-2016, 20:04:20) |
Czarny protest ciemnych ludzi |
» czarna msza (hejka | 03-10-2016, 20:03:48) |
dlaczego czarna? (Rzucona na pierwszą linię) Z robił się polityczny impas z zwykłego dymania! |
» tęczowe (kukiełki | 03-10-2016, 16:48:58) |
[komentarz niezgodny z regulaminem] |
» do Młody Rodzic (UPS | 03-10-2016, 15:40:44) |
Dobrze,że należysz do grona kobiet pomazańców i wszystko tak dobrze rozumiesz.Ale najlepiej,gdybyś przynajmniej nauczyła się pisać poprawnie skrót "tys.",bo piszesz "tyś". A to oznacza,że nie nauczyłaś się jeszcze wiele rzeczy,a uważasz, że tyś jest wszechwiedząca i tyś, tyś, tyś..........Prawdziwa kobieta wie czego chce! |
» @Mlody Rodzic (mlodyrodzic2 | 03-10-2016, 15:27:32) |
Oczywiście, że będziemy pamiętali, kto to rozpętał.
Organizacja wiedziała, że jest polityczny klimat na taki projekt. PiSowi to pasuje, bo projekt obywatelski, no i kościół będzie zadowolony. Przy okazji tworzy się zasłona dymna dla przepchnięcia paru niewygodnych ustaw, np. "podatek od deszczówki" czy też wywalenie niewygodnego ministra finansów z rządu.
Tak. Będziemy pamiętali. |
» Wystarczy użyć mózgu by to zrozumieć. (Młody Rodzic | 03-10-2016, 14:17:38) |
Żeby było zgodnie z faktami:
1. wniosek zaostrzający ustawę aborcyjną złożyła organizacja "Stop aborcji", jako projekt obywatelski, podpisany przez ponad 450 tyś. ludzi.
2. w odpowiedzi na niego platforma.nowoczesna złożyła wniosek liberalizujący ustawę aborcyjną "Ratujmy kobiety", który podpisało 215 tyś. osób.
3. Projekt "Ratuj kobiety" zostac przez sejm odrzucony, do komisji trafił projekt "Stop aborcji".
4. PiS, Jarosław Kaczyński ani rząd Beaty Szydło nie rozpoczynał prac nad tą ustawą, ani też nie był inicjatorem żadnego projektu. A przyjęli to tym razem fo Sejmu jako zasłona dymna przy podpisywaniu TTIP.
5. plaforma.nowoczesna ustami nowackiej rozpoczęła batalię z PiS-em, rządem i Jarosławem Kaczyńskim, podburzając kobiety do protestów.
6. nieprzerwanie od kilku dni trwa nagonka lewackich sił i mediów, pożal się Boże celebrytów i celebrytek niby wyzwolonych i uciśnionych na partię rządzącą, w której przypisuje się jej autorstwo projektu, kary więzienia dla kobiet i wszystko, co najgorsze, lewactwo straszy kobiety "czarnym ludem" i organizuje "czarne protesty" przeciwko czemuś, co samo rozpętało.
Kobiety - nie dajcie się wciągać w tę brudną polityczną grę. SzKODniki wyczerpali temat trybunału, spada im zainteresowanie, ludzie mają już gdzieś ten temat, więc sprytnie znaleźli nowy bat na rząd. Te pieniackie krzyki nie mają na celu Waszego dobra, mają na celu obalenie demokratycznie wybranego rządu i powrót do koryta złodziei i zdrajców.
Nie krzyczcie bezmyślnie "dość dyktatury kobiet" za bezmyślną krzykaczką, nie ośmieszajcie się! Z tych krzyków wynika, że nie znacie nawet projektu, powtarzacie bzdury i dajecie z siebie robić tępe narzędzie do walki politycznej!
Te, które wykrzykują hasełka, mają Was głęboko w doopie. Mają kasę i nie mają sumienia, a jak się coś przytrafi nie będą Was pytały czy mają dokonać aborcji czy nie. Was za to namawiają do popierania zabijania nienarodzonych w imię ich własnych interesów!
Zapewne niewiele kobiet z #czarnyprotest zrozumie, co napisałem, ale jeśli choć jedna zmądrzeje, to i tak warto było napisać ten post.
Ja uważam, że kompromis zostanie utrzymany, nie będzie żadnych zmian, ale warto pamiętać, kto znów wywołał tę g*wnoburzę i po co. |
» . (xf | 03-10-2016, 11:41:31) |
Tak, złapmy się wszystkie za rączki i potańczmy w kółku wokół fontanny i będzie cudownie :) |
» Aborcja (Vigo | 02-10-2016, 22:53:38) |
Co niektorzy nie rozumieja do końca o co w tym chodzi.Chodzi o prawo wyboru.Nie wszyscy chodzą pijani choć alkohol jest ogólno dostępny.Nie każdy zabija choć ma nóż w ręce.A obecny rząd traktuje naród jak tępaków i narzuca swój sposób myślenia jakby każde inne myślenie było czymś złym i zagrażającemu nie wiadomo czemu.Dla tego powinno być to prawem wyboru,własnego sumienia a nie narzucaniem |
» . (Pan_Lucjusz | 02-10-2016, 16:42:53) |
Ktoś napisał, żeby zobaczyć zdjęcia 22 tygodniowego płodu. To działa też w drugą stronę. Obejrzyj sobie zdjęcia tych zdeformowanych dzieci, które zostały urodzone mimo braku najmniejszych szans przeżycia (m.in. sławetny przypadek Chazana). |
» O co tyle krzyku (Bcmg | 02-10-2016, 14:11:07) |
Tak zwani obrońcy życia mówią tak jakby przeciwnicy zaostrzenia tej ustawy w istocie byli za promowaniem zabiegów. A tu chodzi tylko o prawo wyboru.
Jeśli chcą żyć zgodnie z nakazami swoich guru, ale niech nie wymagają tego od wszystkich dokoła.
|
» do Ignorancie (UPS | 02-10-2016, 14:09:31) |
Po co patrzeć,jak wygląda w internecie,to tak jakby dokonywać samozaspokojenia! Widać,ze nie miałeś możliwości zobaczyć na żywo i odsyłasz do internetu.
Druga sprawa.Prawo dopuszczało przerywanie ciąży do 12 tygodnia.
Poza tym idź na cmentarz i zobacz te małe grobiki pod płotem.
Czy dziecko,które nie przyjęło chrztu, było niegodne człowieka,zaznaczam narodzone dziecko.Kto dokonał takiej klasyfikacji cmentarnej? Proszę napisz,że to nieprawda! |
» Ignorancie (Do UPS | 02-10-2016, 12:54:30) |
Mozesz obejrzec w Internecie, jak wyglada dziecko w 22 tygodniu ciazy, na jakim jest stopniu rozwoju. Mozesz tez obejrzec, jak wyglada aborcja takiego dziecka (swiadomie pisze "dziecka", nie "plodu"). Nie musisz stosowac abstrakcyjnych wyobrazen, zobacz, jak to wyglada na prawde. |
» czarny marsz (J-23 | 02-10-2016, 10:24:58) |
Zycie jest zyciem,i nie nam sadzic w jakich okolicznosciach mozna je odbierac. Nie odbierać nigdy ,nikomu i w zadnych okolicznosciach. Wszystko inne zmierza do deprawacji, i zagłady.Amen. |
» do kobieta (UPS | 02-10-2016, 10:07:57) |
Szanowna kobieto.Teraz słowo zginęli,zastępuje się słowem polegli.I tych poległych należy wyczytywać z imienia i nazwiska,bo Pan Niebios,by nie wiedział o kogo chodzi.A co z zygotą,(naturalne poronienie),która nie jest nigdzie ewidencjonowana.Gdzie ma swoje imię i nazwisko,a na domiar złego jeszcze niedawno dziecko,które zmarło przy narodzeniu i nie miało chrztu, było pochowane pod płotem,na nie poświęconym miejscu.Zobaczcie,ile jest jeszcze na niektórych cmentarzach pod płotami maleńkich grobików. To nie była zygota!!!! |
» A to się porobiło (UPS | 02-10-2016, 09:58:11) |
A to Wam kobietom ( z Twojego poziomu) w głowach namieszali.22 tygodniowy plemnik zrobi się uśmiechającym dzieckiem i może jeszcze napiszesz,że dzieje się to w worku mosznowym.
Napisz coś jeszcze,to kabaret nie jest już potrzebny.
|
» ABORCJA! (Logan | 02-10-2016, 09:57:03) |
Jestem za aborcją gdy: istnieje zagrożenie dla zdrowia i życia matki, gdy dziecko powstało z wyniku gwałtu oraz gdy badania prenatalne stwierdzają, że dziecko jest ciężko chore i zaraz po porodzie może umrzeć.
W innych przypadkach powinna być decyzja dwojga rodziców, ale za zgodą psychologów i sądu, którzy stwierdzają że dana para nie jest przystosowana do życia w rodzinie z powodu alkoholizmu, narkomanii i innych czynników patologicznych. Usuwanie dziecka, to nie usuwanie pryszcza. To jest cholernie trudna decyzja. Rodzice w czasie podejmowania tak trudnej decyzji powinni mieć wsparcie jakie są skutki medyczne i psychiczne po aborcji. Jestem także za lepszą edukacją seksualną w szkołach oraz łatwiejszym dostępie do antykoncepcji. To co proponuje obecna władza jest zwykłym fanatyzmem, ale to już wina ludu, który głosuje na 500+ i czeka by państwo dało im pracę,zamiast wziąć życie we własne ręce. |
» Wolność wyboru. (Wolność wyboru | 02-10-2016, 06:39:36) |
Jestem za wolnością wyboru nie za aborcją. Sumienie i sytuacje życiowe a nie kary. |
» Ogarnij sie kobetko i nie cytuj Naszego Papierza... (Dąbrowianka | 01-10-2016, 23:40:06) |
Nie wierzę, że jesteś stara..., bo starsi ludzie są mądrzy..., a Ty jesteś młoda i głupia i g...o wiesz o życiu...:)A tylko d*bile ci podpowiadają co masz napisać...:( |
» CZARNY PONIEDZIAŁEK (dąbrowianka | 01-10-2016, 23:28:03) |
HIENY NIE ZAGLĄDAJCIE MI DO MOJEJ D..Y...:) Kobitki jeśli tyko możecie to rozwalcie to badziewie co próbuje nami rządzić...:) W poniedziałek i zawsze jestem z Wami :) |
» Zabawny jestes (Do UPS | 01-10-2016, 23:24:23) |
Nie ma roznicy miedzy plemnikiem a 22-tygodniowym dzieckiem,ktore juz reaguje na glos, na swiatlo. |
» do kobieta (ja | 01-10-2016, 21:43:58) |
ogarnij się kobieto, znajdź wiedzę na temat tego protestu a potem ubieraj to w mądre a nie durne słowa |
» do baja (UPS | 01-10-2016, 21:13:04) |
Baja, a jeżeli Ty przez przypadek połkniesz plemniki to jesteś ludożercą.A przecież kanibalizm jest u nas karany.Zgłoś się z tym do organów ścigania i ukoisz swoje wyrzuty sumienia. Niam,niam |
» Nie popieram (Beata | 01-10-2016, 18:38:02) |
Potrafilabym zrozumiec obawy matek w sytuacji wykrycia wad u nienarodzonego dziecka (mimo, ze sama urodzilabym, a i znam kilka przypadkow, kiedy dziecko mialo byc uposledzone, a okazalo sie calkiem zdrowe). Natomiast nie popieram aborcji. Poczytajcie sobie o ubieglorocznej aferze w USA. Udowodniono, ze kliniki aborcyjne robia po prostu biznes, pozyskuja organy i tkanki od abortowanych dzieci i sprzedaja je na rozne eksperymenty, np. do produkcji kosmetykow. Eufemizmy typu "zlepek komorek" i powoli ludzie zaczynaja myslec, ze aborcja nie jest wcale morderstwem. PS. Nieogarom, ktorzy bezrefleksyjnie powtarzaja, to co mowi facebook , gazeta wyborcza, itp. sugeruje zaczac od lektury ustawy - to tylko 2 strony |
» .... (macmac | 01-10-2016, 17:12:42) |
To powinna byc indywidualna decyzja kobiety i tyle.
Czemu o czyims brzuchu i zyciu ma decydowac team Jarka, ktory moze do dzis nie poznał kobiecego ciala....
Fiona gadac jest latwo. Skad mozesz wiedzieć co czuje zgwalcona kobieta????
|
» Naród który zabija własne dzieci jest narodem bez przyszłość. (Młody Rodzic | 01-10-2016, 17:06:56) |
Juz zapomnieliście słowa Jana Pawła II? Jakim trzeba byc człowiekiem żeby chcieć zabijać niewinne dzieci ? Nie zasłaniacie sie gwałtem. Ile dzieci z gwałtów rodzi? A i tutaj ustawa przewiduje wyjątki. Ci, którzy są za aborcja spieszą do cywilizowanej lewackiej Europy. Do Europy gdzie zabiegani zapracowani ludzie nie chcą i nie mają czasu na dzieci i rodzine. Zrobię sobie sex bez zabezpieczenia , czym mam sie przejmować? Zajdę to usune. Ja chce życ, robic karierę, bawić sie - po ci mi odpowiedzialność I problem ( dziecko ) ? Jesteś w ciąży , prawdopodobnie urodzi sie z Downem. Eee tam, usune. Po co mi problem. Chce miec tylko piękne dziecko. Jesli będziecie szło w tym marszu podejdzcie do dziecka z downem i powiedzcie dlaczego tam uczucie. Europa , lewacka czyli wg Was cywilizowana zamyka kościoły, buduje meczety, zaciera obraz prawdziwej rodziny : ojciec matka a w zamian promuje chore pojęcie rodzina : dwóch pedalow ktore adoptują dzieci, Europa dla której homoseksualizm jest normalnością a normalna rodzina dziwactwem. Europa która i tam ma wielki problem z przyrostem chce zabijać dzieci a Muslimy którzy zalewają stary kontynent mają po 10dzieci z 3 kobietami - jak myślicie jak to bedzie wyglądało za 20lat? 100muslimow na jedno białe Europejskie dziecko? Tsk. Europa która jest przeciwna karom śmierci dla morderców i zwyrodnialców bo to nie humanitarne a chce zabijać bezbronne dzieci. Kto chce zabijać dzieci ? Stare panny, feministki które nie nosiły dziecka pod sercem, ktore nie rodziły, ktore nie widziały jak taka mała istota łyka życie każdego dnia. Mam córkę, byłem przy porodzie, każdego dnia widze jak cieszy sie życiem. Cos pięknego, i codziennie dziekuje Bogu ze dał nam ją, zdrową. Nie wiem jakby nam sie żyło gdyby urodziła sie chora , ale takie życie. Wychowali geny i kochali tak samo jak to nasze zdrówe. Nie szedłbym na łatwiznę : chore? Zabić i problem z głowy. Idźcie do rodzice chorych dzieci i zapytajcie ich czy zabili by je ? Europa tonie ale niech Polska nie idzie jak barany na rzeź. Stop aborcji. Tak dla życia. Nie zabijajcie dzieci! |
» czarny marsz (kobieta | 01-10-2016, 16:00:30) |
Kolor czarny to żałoba ku pamięci nienarodzonych dzieci brutalnie zabitym? Jeśli tak to nie mam pytań |
» strajk (baja | 01-10-2016, 15:25:50) |
Gdyby ktoś zabił szczeniaka to sąd go będzie sądził ale człowieka można zabić. Kobiety gdzie macie sumienie, odarto was z człowieczeństwa? Czemu pozwalacie zabijać swoje dzieci. Wiele kobiet potem już nie może zajśc w ciążę no i zaczyna się podróż od doktora do doktora. W końcu in vitro i znowu problem bo potrzeba kasy. Ludzie przejrzyjcie na oczy. Najgorszy widok jak stare babska i dziady których już to nie dotyczy zabierają głos w tej sprawie. |
» Super (Echo | 01-10-2016, 13:24:49) |
Jestem przeciwna aborcji, ale Stare prawo powinno zostać. Dlaczego to inni mają decydować za nas? Wszyscy chcą wielce bronić życia, a co gdy to dziecko już się urodzi? Matka nie zawsze pokocha pamiątkę bo gwalcie, lub facecie, który zniszczył jej życie.Jeszcze obmówia, że puszczalska. A skąd pieniądze na utrzymanie? Niech ten kraj najpierw zapewni godne życie tym dzieciom, zanim zaczną je ratować. |
» do Fiona (UPS | 01-10-2016, 11:19:37) |
Dzieci,jeśli są chciane mają rodziców,a nie tylko matkę.W Twojej wypowiedzi widać wyrzuty sumienia za Twoje czyny.I teraz chcesz to nadrobić,robiąc wyrzuty innym.Nie uspokoisz swojego sumienia.Na pewno wiem,że nigdy nie czytałaś dotychczasowej ustawy,tylko połknęłaś tzw kit.Ta dotychczasowa ustawa nie nakazuje,tylko dopuszcza,a to jest różnica.Dlaczego nikt nie krzyczy na temat niby sportowego boksu,gdzie leje się krew.Ano dlatego,że czyjś ból bawi nie tylko świeckich,ale także duchownych!Nigdy podczas kazania nie można usłyszeć,że jest to walka równa zabijaniu.Jeżeli kierowca potrąci pieszego to jest sądzony.Dlaczego bokser(dla zabawy),który pobił drugiego i ten drugi poniósł uszczerbek na zdrowiu nie jest sądzony?Bo tak się lubi bawić również duchowieństwo.A przecież ten drugi nie jest zygotą. |
» Do fiony (Mama | 01-10-2016, 09:53:58) |
Fiona! Weź się kobieto w glowe stuknij! Serio? Gdybym ja była zgwałcona to bym usunęła ciąże na 99% bo prawdopodobnie to dziecko byłoby w jakiś sposób obarczone przeze mnie wina za gwałt! Może wydawać się to głupie ale tak może najprawdopodobniej być. Poza tym mam synka i gdyby moja ciąża bardzo zagrazala mojemu życiu to też bym się zastanawiała nad aborcja bo nie chce żeby mój synek nie miał mamy. Może egoistyczne egoistyczne Twoim mózgu to jest ale dla mnie racjonalne Życie to nie bajka Poza tym logiczne jest to że mówimy tu o matkach co mają zagrożona ciąże lub za sobą gwałt. Na aborcję dzieci zdrowych itp też się nie godze tak jak prawo dotychczas więc po co je zmieniać?! |
» do czarny (UPS | 01-10-2016, 08:52:09) |
Kobieta,to nie zakład pracy,żeby się mówiło o rozpoczętej,czy zakończonej produkcji.Widać,że należysz do tej grupy ludzi,której źle przekazana wiara dokonała spustoszenia w psychice.No cóż.Za chwilę zaczną palić ludzi na stosie bo to czarownice.Ludzi można sobie podporządkować poprzez pewne substancje,a możliwość ich podawania zbiorowego istnieje.Resztę proszę rozważyć samemu. |
» gleba mowi (gleba | 30-09-2016, 22:25:55) |
Kazdy ma prawo wyboru. A jakas relacja wew, wew, wew wtorek z frenkfecyji tego p.p.p.rotestu ????? |
» Żal... (Fiona | 30-09-2016, 22:14:16) |
Jeżeli kobiety walczą o prawo do zabijania własnych dzieci to jest to najgorsza! najobrzydliwsza!! najohydniejsza!!! rzecz na świecie. Wstyd i żal... Kobiety(?) opamiętajcie się!!! Nie rozumiem, jak można urodzić np. jedno dziecko i kochać je nad życie (?!) a drugie po prostu zabić!!! nawet, gdyby było owocem gwałtu czy z jakąś wadą. Czy takie dzieci nie zasługują na miłość MATKI!!! Czemu one są winne? To nieludzkie... |
» strajk (Ela | 30-09-2016, 21:50:23) |
Można się przyłączyć umierając się na czarno.Zrobmy tak obojetnie gdzie pracujemy! |
» marsz marsz , czarny a za TWOIM .... (józef wiśniewski | 30-09-2016, 21:19:55) |
będzie nas 32 osoby . to bardzo dużo |
» CZARNY (CZARNY | 30-09-2016, 18:13:40) |
CO TEN PROTEST MOZE DAC ? KTO PUJDZIE KOBIETY CO SA JUZ NIE PRODUKTYWNE ! MŁODE BEDA SIE BAC ZE PRACY NIE DOSTANA W CMG BO FOTKI BEDA ROBIC ! CIEKAWE KTO TO ORGANIZUJE |
» Chora Polska (Ziuta | 30-09-2016, 16:46:54) |
Podejmują decyzję za nas. |
» Dwunasta.... (Moje jajeczko | 30-09-2016, 13:04:48) |
Też bym poszła, ale niestety w tych godzinach jestem w pracy... |
» do czemu nie (popieram | 30-09-2016, 10:37:10) |
Racja w Mogilnie jak nie masz pleców to nic z pracy.Zatrudnia sie żone dyrektora (bez matury)w sekretariacie.A ludzie po studiach siedzą w domach. |
» popiera (Olasek | 30-09-2016, 07:54:39) |
Jarek z Kaczyńskich, Naczelny Wódz Polski też Was popiera, Drogie Panie! I to popiera od co najmniej 5 lat!!! Codziennie chodzi w czarnym garniturze i czarnym krawacie. On jest z Wami! |
» Czemu nie? (Kobieta | 29-09-2016, 23:57:48) |
Mozna dzieci rodzic ,ale trzeba miec perspektywy na przyszłość dla tych dzieci. No ja bynajmniej tutaj tego nie widzę. Brak pracy dla młodych wykształconych szczególnie kobiet . Jak nie masz znajomosci pracy nie masz, taka prawda.Takie jak teraz za obecnego burmistrza jest kumoterstwo tak nigdy wczesniej nie było.Teraz to po prostu plaga.Ktos powie burmistrz nie jest od dawania pracy ,owszem nie jest,to gdzie kobiety maja isc do pracy? Bez znajomosci jak tutaj nic nie ma |
» Protest (Robin Hood | 29-09-2016, 23:36:25) |
He he he! Dobre! :). Czarny Poniedziałek w Grajdole! Mieszkańcy Mogilna i powiatu nie wiedzą co to protest...natomiast widzą jak korzystać z programu 500+ a reszte mają głęboko w tyłku! |
» ooooo (GUST | 29-09-2016, 23:22:09) |
No oby nie ! |
» Czarny wtorek (Do Gust | 29-09-2016, 23:14:31) |
Dokładnie tak . Pozdrawiam |
» oooooo (GUST | 29-09-2016, 22:46:05) |
a później będzie czarny wtorek, wszystkie na bruk . |
» Sposób na zycie (Alicja | 29-09-2016, 22:36:14) |
W mogilnie 500 -sposób na zycie ,co robic brak perspektyw,pracy dla kobiet, tylko dzieci rodzic.A co potem? |
» Powodzenie Panie! (Lajtovy | 29-09-2016, 22:13:10) |
Walczcie o swoje prawa! My chętnie Was zastąpimy w ten dzień.
Stop Paranoi i Szaleństwu katotalibów. |