Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Społeczeństwo

Radni apelują o dwa ronda

2021-10-26 21:47
 

Mogileńscy radni wskazują, że zasadne byłoby wybudowanie w centrum miasta i na skrzyżowaniu ulic Powstańców Wielkopolskich, Witosa, Poznańska, Benedyktyńska dwóch rond.

Wspomniane ronda miałyby usprawnić ruch samochodowy oraz sprawić, że miejsca te stałyby się bardziej bezpieczne.

- Myślę, że naprawdę należy się pochylić i przynajmniej rozpocząć prace nad budową tego ronda w centrum miasta, bo myślę, że od tego odwrotu nie ma. Ja wiem, że to jest trudna decyzja i najpierw trzeba chyba rozpocząć, żeby media zrobić (...) - mówił przewodniczący rady, Paweł Molenda.

Radny Robert Przepiórka podkreślał z kolei, że wielu mieszkańców widzi potrzebę budowy ronda na skrzyżowaniu ulic Powstańców Wielkopolskich, Witosa, Poznańska, Benedyktyńska. Robert Przepiórka zauważał, że jest to duże i rozległe skrzyżowanie z ograniczoną widocznością ulic podporządkowanych.

Jak zauważał burmistrz Mogilna, Leszek Duszyński - "Mogileńską racja stanu jest wyprowadzenie ruchu ciężkiego z centrum miasta".

- Nie da się zmienić Mogilna, jeżeli nie będziemy właścicielami ulic w centrum miasta, a to jest jedyna szansa, jeżeli będą te obwodnice wybudowane - mówił burmistrz Duszyński.

Dodatkowo z informacji przekazywanych przez włodarza gminy wynika, że na 1000 mieszkańców gminy Mogilno przypada prawie 700 samochodów osobowych. (AS)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [55]» dodaj komentarz   

 » ... (Mieeetek | 11-11-2021, 05:51:12)

Korki powodują gamonie, które stoją i czekają mimo że ze 3 razy by przejechali przed nadjeżdżającym samochodem. I to się nie zmieni... Jestem za likwidacją ograniczeń prędkości, szybciej jedziesz, szybciej dojedziesz i masz mniej czasu na spowodowanie wypadku, i likwidacją przejść dla pieszych..mądry przejdzie, głupi wpadnie pod samochód (głupi nie są nam potrzebni)... (Wyjaśnienie dla idiotów..to był żart..)

 » Gezza (Rob | 10-11-2021, 19:55:17)

Oczywiscie ze tak.Bylem w Holandii w miescinie wielkosci Mogilna gdzie byly tylko i wylacznie ronda.cudny wynalazek.Od kilku lat zadnych powaznych wypadkow itp.Kierowcy zachwyceni.Zadnych korkow.No ale oczywiscie to Holandia a nie Polska...inna kultura jazdy i swiadomosc kierowcow.U nas jest zbyt niski poziom umiejetnosci kierowcow i rozumu drogowego pod czaszka.Bo jak wyjasnic wystraszona cizie ledwo po zdaniu prawka albo dziadka w merivie ktory rondo widzial 2 raxy w zyciu w Bydgoszczy albo wcale.

 » Dwa Ronda na Placu Wolnosci (Gezza | 10-11-2021, 18:54:58)

Rondo to nie Polski wynalazek. Wszedzie na zachodzie gdzie ronda sa, nikt ich nie usuwa. To dlatego, ze reguly sa jasne dla wszystkich, nie potrzeba swiatel, a kierowcy sila rzeczy musza zwolnic zeby rondo objechac. A wiec wypadkow musi byc mniej. Krytykowanie rond nie wydaje sie miec racjonalnych podstaw. Obecne rozwiazanie ruchu na Placu Wolnosci mozna okreslic jako totalna kleska regulowania ruchem drogowym. Autora nalezy znalezc, i przedstawic. A najlepiej zrobic z nim interview w Palukacg, zeby uslyszec co nim motywowalo, oraz jakie mial dziecinstwo itp.

 » Rondo (***** PO | 09-11-2021, 21:20:00)

Żadne rondo w Mogilnie, nie usprawniło ruchu, a wręcz przeciwnie. Poprostu, ludzie nie potrafią jeździć po rondach. Czasami, aż mnie krew zalewa, jak stoi taka piz.. przed rondem i się czai, czy wjechać.

 » Rondo (Rob | 08-11-2021, 20:20:52)

Sa jeszcze tzw puchatki.Czyli osoby typu..kurtka puchowa,szalik,czapka,rekawiczki siedzenie na maksa w gore i do przodu bo nic nie widac przez zaparowane szyby bo nawiew i ogrzewanie wylaczone bo przeciez nie bede sie kisic w aucie.To powinno byc karane!Nieprzygotowane auto do jazdy!Taka Pani jedna o maly wlos nie doprowadzila do stłuczki ze mna ruszajac nie widzac mnie na drodze z pierszenstwem przez zaparowane szyby boczne,tylne...Dogonilem Pania informujac ze auto ma nawiew,ogrzewanie ktore odparuje szyby zeby lepiej widziala to uslyszalem tylko ze przeciez na 'te pare km nie bede sie rozbierala w aucie'..Brak slow.To sa bolaczki Mogilna..a nie zadne ronda...ktore UPLYNNIAJA RUCH moi drodzy.Badzie swiadomymi i rozsądnymi kierowcami.

 » Korki (Rob | 08-11-2021, 20:11:12)

Rozwiazaniem jest w firmach za mostem przeprowadzenie szkolen dla pracownikow z cyklu 'jak zachowywac sie na skrzyżowaniu o ruchu okreznym'...Moze wtedy drogie Panie beda potrafily plynnie wlaczac sie do ruchu.Jestem za jak najwieksza liczba rond w miescie.Postawilbym takze koleczko na skrzyżowaniu 900lecia/Kasztanowa/Kasprowicza..te dwa ronda wyzej plus to co napisalem plus swiadomosc kierowcow i bylo by dobrze.Aczkolwiek trefne jest zwezenie na Hallera oraz pasy bezpośrednio za rondem.Zawsze ktos tam lazi i blokada gotowa.Najgorsi z Mogileńskich kierowcow sa starsi ludzie oraz antyrondowcy.Pierwsi sa przyzwyczajeni do normalnych skrzyzowan i nie wiedza jak plynnie wjezdzac na ronda i czesta stoja jak korki a drugim zawsze bedzie wszystko przeszkadzac bo nie lubia burmistrza i zawsze sa na nie.Jest jeszcze 3 grupa: Panie zza mostu.Bez komentarza.Kazdy kierowca w Mogilnie zna tą grupę 'miezczyn' rond.

 » Rondo (Trak | 08-11-2021, 16:54:00)

Panie Pawle najpierw trzeba przebudować i poprawić niedawne rondo na ul Hallera .Nowe rondo miało poprawić i usprawnić przejazd przez Mogilno Czy Wie Pan jaki jest stan korki od nowego ronda do lecznicy .Czy wie Pan ile więcej wdychamy szkodliwych substancji z samochodów a zimą szczególnie. Kiedyś przejazd trwał 5 minut a teraz 30 minut my wszyscy to wdychamy myślę że to nie jest moja odosobniona opinia .Za chwilę CMG będzie miało najwyższą emisję spalin i będziemy nosić przymusowo maseczki. Trzeba to naprawić i to szybko .Nie wspominając o korku na moście i o karetkach które nie mogą przejechać przez miasto Co będzie jeżeli karetka nie zdąży ma czas to chodzi o ludzkie życie i zdrowie Proszę zajmijcie się tym problemem. Nie zamiatajcie pod dywan

 » gs ronda i pomniki (trudne sprawy | 05-11-2021, 11:37:40)

kiedy będą kanalizy na wioskach, kiedy będą drogi, oświetlenie, kiedy będzie zdrowa woda do picia KIEDY?

 » do Xxx (OBI | 05-11-2021, 11:05:27)

Ale w Mogilnie nie ma oddziału covidowego...

 » Do ja (Xxx | 04-11-2021, 18:50:48)

Do ja.Jedyne co trzeba zamkną to ciebie w dziekance.W mogileńskim szpitalu w większości chorzy to zaszczepieni.Gratuluje.

 » Do Obserwer (Ersołek | 03-11-2021, 11:52:47)

Bo nie chcą wymuszać tak jak Ty pierwszeństwa.

 » Rondo (Stary Rak | 03-11-2021, 11:50:47)

Dziwię się że przez tak długi czas nie można przekształcić skrzyżowania skanalizowanego (tak się takie określa) przy zbiegu ul. Hallera Pl. Wolności, 900-lecia i Mickiewicza. Komu na tym zależy i się upiera na utrzymaniu obecnego stanu. Dla mnie to bzdura nie tylko koszty wykonania jak i brakiem funduszy. Mogilnianie pewnie sami by chętnie zmienili obraz tej drogi.

 » Ważne (Ja | 03-11-2021, 11:39:55)

Kiedy zamkną Szkoły tyle zachorowań chrońmy nasze dzieci

 » Tunel? Jak najbardziej (Lech Kolejorz | 01-11-2021, 20:59:27)

nul, nie za dużo tych tuneli? Burmistrz chce budować tunel przy dworcu kolejowym aby można było dojść bezpiecznie do Magazynu Zbożowego. Życzę powodzenia!

 » rondo (nul | 31-10-2021, 16:15:43)

tylko tunel podziemny problem rozwiąze

 » Trol (Marta | 31-10-2021, 13:47:44)

Uwaga ! Trol mieeetek w natarciu ,czyli leków nie wykupił.

 » rondo (edi | 31-10-2021, 10:53:37)

proponuje tunel wykopać !!!

 » Uffff (Mieeetek | 31-10-2021, 07:25:01)

Proponuję przy tej okazji wybudować w końcu rynek w tym grajdole zwanym mogilnem. Nawet wieś gębice posiada takie miejsce i to całkiem ładne.

 » Mój apel (Bolo | 30-10-2021, 20:49:42)

A ja apeluję do zarządcy dróg o przejazd dla rowerów przez ulicę Kościuszki przy skrzyżowaniu z Hallera.Bez tego przejazdu ścieżka rowerowa od Dworcowej wzdłuż Hallera jest idiotycznym rozwiązaniem.

 » rondo (rondo | 30-10-2021, 17:18:18)

Ja piole znów ronda Pewnie drrogi rowerowe pociagnac dalej Ktos ze starostwa zapomniał o mieszkancach ze trzeba opał dowiesc zeby zime przezyc Parking koło torów żenada tez w MOGILNIE ,Nic z obywateli którzy głosowali na Was nie robicie sobie ,Kpiny i tyle Wezcie sie za budowy mieszkan socjalnych bo tego potrzeba w gminie nie rond bo pewnie macie takich zeby nazwać ich Nazwiskiem

 » do "grizmo" (ja | 30-10-2021, 00:23:23)

Ul. Hallera jest drogą GMINNĄ ! Więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.

 » Już... (hvjkb | 30-10-2021, 00:03:36)

Już są dwa ronda i przejazd przez nie to jest jedna wielka tragedia zwłaszcza w godzinach szczytu. W pi*du

 » Rondo (Miki | 29-10-2021, 20:21:40)

Rondo Poznańska Witosa super sprawa. Na nie są tylko Ci , którzy nie jeżdżą przez to skrzyżowanie. Od Biedronki w kierunku Świerkowca czeka się bardzo długo.

 » wypada dodać, że (Observer | 29-10-2021, 09:36:01)

Już za czasów burmistrza Kraśnego był opracowany wstępny plan budowy ronda w centrum Mogilna. Były też robione pomiary natężenia ruchu, najazdy z kierunków itd. Sygnalizację świetlną wówczas absolutnie wykluczono ( powodowałaby kołkowanie tego skrzyżowania). W 2006 r. A WIĘC 15 LAT TEMU !!! rządy objął burmistrz Duszyński i wątpię czy kiedykolwiek poważnie drążył temat ronda w zarządzie dróg wojewódzkich. Przecież nie jest tajemnicą, że burmistrz Duszyński ucieka od niewygodnych, trudnych tematów ( np. budowa kanalizacji sanitarnych na nowych osiedlach tuż przy granicy Mogilna ( Świerkówiec, Bystrzyca, Stawiska, Wyrobki itd.).

 » Blokują ronda (Observer | 29-10-2021, 09:24:45)

Konfident sb ma dużo racji. Zjeżdżając z mostu w kierunku ul. Hallera, często obserwuję nawet przy zupełnie pusty rondzie, że kierowcy z najazdu z ul. Dworcowej po prostu czekają, aż ja zjadę z ronda, pomimo, że mam do niego 30 i więcej metrów. Poza tym obserwuję, jak wykonując manewr na rondzie bardzo dużo kierowców ( głównie młode kobiety, w wypasionych kilkunastoletnich forach) swobodnie rozmawia sobie przez telefon komórkowy przyłożony do ucha.

 » wszyscy precz ! (wasz zwiadowca | 29-10-2021, 09:19:43)

przecież dopóki jest burmistrzem ten co jest, to wojewoda nigdy nie weźmie obwodnicy na bagna i nie odda ulic w centrum. radni się z choinki urwali czy co? nie będzie żadnych więcej rond bo tam gdzie mógł to już zrobił. Trzeba ich wszystkich wymienić bo zafundują nam może most wzdłuż jeziora.

 » Rondo (Tot | 28-10-2021, 22:53:17)

Chyba kogoś pogrzało z rondami. Nie dość że od godziny 14 z zachodniego osiedla dojazd do miasta to jakaś masakra a kolejne ronda zakorkują kompletnie miasto.

 » śmieci (konfident sb. | 28-10-2021, 20:15:36)

Sorry,czy tych 700/1000 mieszkańców,będą też pouczać poruszania się po rondach???Bo,to co widać po tych istniejących,to istna żenada,jak poruszają (właściwiej,jak potrafią zablokować ronda).Skąd,gdzie "zdobyli" tacy uprawnienia???Przed i na przejściach dla pieszych,też porażka.Niestety.

 » rondo (Stary mieszkaniec | 28-10-2021, 19:58:00)

Drodzy przedmówcy Rada Miejska wraz z organem wykonawczym jakim jest Burmistrz może wybudować wszędzie rondo na terenie swojej Gminy . Kwestią są uzgodnienia z zarządcą danej drogi . Kwestia dobrej woli i umiejętności przekonywania. A niestety nie ma dobrej woli. Racja Stanu Samochody ciężarowe to nie problem . Nikt przez wszystkie kadencje pana Duszynskiego nie przedstawił nam . Natężenia ruchu na poszczególnych ulicach oraz ile i jaki rodzaj aut po nich jeździ. Dopiero wtedy możemy przystąpić do dyskusji i włąściwych rozwiązań. Dzisiaj to zachcianki naszego słoneczka a "Rada" jak widać.

 » Mi się tu żyje bardzo dobrze :D (Piciu | 28-10-2021, 16:27:53)

A ja bym tu nic nie zmieniał.

 » Ronda (Jp | 28-10-2021, 16:26:22)

Światła, bardzo dobry pomysł. Czekamy na sygnalizację!

 » Ronda (Roman | 28-10-2021, 16:23:14)

Każdy pisze swoją opinię i ok, ja też napiszę . Ja jako kierowca z Mogilna uważam że rondo to najlepszy pomysł i robić nie zastanawiać się. Po jakimś czasie każdy się przyzwyczai i będzie dobrze. Rondo przy galerii masakra,no ale tam nie ma możliwości zrobienia coś innego, chyba?

 » Ronda w CMG - NIE (Mogileński | 28-10-2021, 12:07:34)

Ronda nie są złym pomysłem ale nie w CMG - tu 99% kierowców nie potrafi jezdzic po rondach. Czym to definiuje - wiekszosc mlodych uciekła z mogilna bo nie ma korzystnych warunkow do pracy i zycia co za tym idzie zostaja strsi ludzie 40/50+ co za tym idzie nie potrafia sie przestawic na jazde po rondzie - nie raz widzimy jak na pustym rondzie auto sie zatrzymuje zeby kierowca zobaczyl czy moze wjechac - paranoja.wiec moim zdaniem ronda w CMG nie maja racji bytu. Rondo przy pseudo galerii korkuje całe miasto - istna masakra. Tu trzeba sie przyznac do błedu i jak najszybciej zlikwidowac to rondo na dwa pasy ruchu i lewoskret w piłsudskiego jak było kiedys. Radni niech zaczną myślec konstruktywnie a nie byle cos zrobic byle spieprzyc... A tak poza tym moze jakies referendum kto jest za kto nie, albo co mieszkancy by chcieli miec zrobione w miescie a nie jak zwykle macie nas gdzies i tylko utrudniacie nam zycie...

 » rondo (grizmo | 28-10-2021, 09:01:34)

Ronda to o tyle dobre rozwiązania, że dają równe uprawnienia dla kierujących jadących z różnych kierunków. Problemem istniejących już w Mogilnie rond jest to, że są małe oraz to, że w tym grajdole ludzie nie umieją po nich jeździć. I jeszcze jedna uwago do tych którzy piszą, że już dawno powinny być. Centrum miasta i Benedyktyńska to drogi wojewódzkie. Burmistrz jaki by nie był nie ma nic do gadania. Dlatego słusznie prawi, że jedyną szansą jest wybudowanie do końca obwodnicy jaki drogi gminnej, która zostanie przekazana do Zarządu Dróg Wojewódzkich w zamian za oddanie przez ZDW 900 lecia, Placu Wolności, Jagiełły, Benedyktyńskiej i Witosa. Wtedy Mogilno będzie mogło z tymi ulicami planować co chce. Do nie jest tak, że jak jest sobie burmistrz to rządzi w mieście po wszystkich drogach i robi mieszkańcom dobrze. Zrozumcie, że część dróg to drogi gminne, część powiatowe, a część wojewódzkie. Krajowych u nas nie ma. Gadanie o Hallera w kontekście burmistrza to też nieporozumienie bo to droga powiatowa i tu burmistrz nie ma nic do gadania. Tylko starosta !!!.

 » Rondo (Marta | 27-10-2021, 22:29:48)

Proponowała bym strażnika Teksasu i przy okazji jak już idziemy z tym remontem to kamienice bo tak jakoś w centrum nie będzie się ładnie prezentować przy tym ładnym odnowionym radzie

 » Grajek (Waldi | 27-10-2021, 20:37:32)

Jeszcze jedno u grajka by sie zdało rondo! Może jaką pieśń napisze albo wierszszszsz

 » Odp. (Odp. | 27-10-2021, 17:55:25)

Leon masz rację, ale do paralizatorów tego przejścia jeszcze trzeba dorzucić kierowanie pieszymi przez pewnego niskiego pana

 » Oby (Ktos | 27-10-2021, 17:49:44)

Oby tylko Duszyński nie wziął tych samych "fachofcuf" od ruchu drogowego którzy sparaliżowali zachodnią część miasta bo i centrum będzie sparaliżowane.

 » Rondo (Michał | 27-10-2021, 17:40:17)

Masz rację trzeba wymienić burmistrza i radnych którzy od lat nic już nie robią i działają na szkodę miasta A burmistrz tylko patrzy jak u siebie zrobi drogę dojazdową A nie żeby było lepiej mieszkańcom

 » Skrzyżowanie (MM | 27-10-2021, 16:51:51)

Może czas w końcu panie burmistrzu i szanowna rado zamontować sygnalizację świetlna w centrum miasta?

 » do leona (Mieeetek | 27-10-2021, 14:51:15)

Powiem więcej, aby usprawnić ruch pojazdów zlikwidujmy pieszych, niech nie łażą bez sensu po mieście. Sygnalizacja świetlna nic nie da, bo co chwilę jeden gamoń z drugim będzie włączać zielone na przejściu.

 » Trzeba ich powstrzymać (ścieżka rowerowa na 25 ton | 27-10-2021, 13:09:34)

Wy już nic nie róbcie z drogami!!! Dosyć napsuliście. Będzie nowy burmistrz i rada i trzeba będzie ten bajzel poukłądać od nowa.

 » rondo (leon | 27-10-2021, 12:35:02)

Rondo nic nie zmieni, bo zaraz za rondem jest przejście dla pieszych i to przejście musi pozostać. Głównym paralizatorem tego skrzyżowania jest właśnie to przejście na Hallera. Już lepiej będzie, o wiele mniejszym kosztem wykonać sprawnie działające światła. Też jestem nieraz pieszym i nic się nie stanie jak trochę poczekam na światłach.

 » Poroniony pomysł. (Ja | 27-10-2021, 12:09:05)

Rondo w centrum to poroniony pomysł bo piesi nie pozwolą samochodom zjechać z ronda no chyba że przejścia dla pieszych w pobliżu przyszłego ronda będą zlikwidowane.

 » Apel do radnych i burmistrza (Tatuś | 27-10-2021, 10:11:22)

Pakujcie manatki i na Białorusi rządźcie. Tak trudno zaprojektowac chodniki bez progów? Krawężniki chodników i wysepek na równo z jezdnią to naprawdę dla was fizyka kwantowa?

 » Ronda to dobry pomysł (PiT | 27-10-2021, 09:43:35)

Ronda są świetnym pomysłem, a ludzie nauczą się na nich jeździć po jakimś czasie. Akurat od wielu lat uważałem że te dwa miejsca wymagają zmiany organizacji ruchu, ale szkoda że dopiero teraz coś się z tym robi. Jakieś wybory się zbliżają w mogilnie?

 » Ronda (UPS | 27-10-2021, 09:02:43)

Niech od tego jeżdżenia w kółko w głowach Wam się nie zakreci.

 » . (Xf | 27-10-2021, 08:38:17)

Czy coś ruszyło dalej z zachodnią obwodnicą Mogilna?

 » DO ANTY (MIESZKANIEC | 27-10-2021, 08:08:50)

Masz burmistrz pragnie kontynuacji obwodnicy więc nigdy nie wyremontują drogi w kierunku Żabna. Skoro będzie wyprowadzony ciężki ruch z centrum miasta to nie będzie zasadne remontować niepotrzebnej drogi. Nawet budowa ronda przy ul. Poznańskiej będzie bezsensowna skoro będzie tam bardzo niskie natężenie ruchu bo większość samochodów będzie jeździć nową obwodnicą.

 » rondo (cmg | 27-10-2021, 07:49:48)

Proponuje nauczyc sie jezdzic po tych rondach bo jak powstana kolejne 2 to cale miasto stanie w jednym wielkim korku

 » rondo (dd | 27-10-2021, 07:06:58)

Nasze zmiany przebudowy i nowe rozwiązania zamiast polepszyć to pogarszają komunikację ,naprawmy co jest źle zrobione.Przebudowa na Hallera masakra korki na Padniewską Zimą jakość powietrza na tym odcinku będzie poza wszelkimi normami - trzeba będzie wprowadzić zakaz wychodzenia bez maski :( Jak można zrobić z dwóch pasów jeden Kiedyś mieli liczydła do liczenia a teraz !!! Cała komunikacja w Mogilnie idzie przez centrum

 » Rondo (J23 | 26-10-2021, 23:01:23)

Panie Pawle, Robercie i Leszku uważam że za pomysł z rondem to w głowę powinniście się puknąć i to dosyć mocno. Największą zmorą są piesi bo chodzą jak chcą. Jeśli któryś z Was jeździ autem po mogilnie to chyba znacie ten problem, na Hallera są 2 ronda i korek do połowy Padniewskiej - takie swojskie usprawnienie ruchu. Jedynym słusznym rozwiązaniem są światła które uregulują ruch na najważniejszym skrzyżowaniu chyba że chodzi o ... i znowu dziwny przetarg. Owszem może być rondo ale ze światłami bo nasze mogilenskie "święte krowy" skutecznie sparaliżują ruch w miescie. Na Poznańskiej rondo na 100% jest potrzebne i to bez żadnych ale. Jeszcze raz apeluje do Was Panowie o rozsądek!!!!

 » Pomysł słuszny (Czytelnik | 26-10-2021, 22:56:42)

W centrum miasta przy dawnym "Centrum" i "pięknym" Wrzosie już dawno miało być rondo. Pamiętacie? Może i jest szansa na spełnienie marzeń poprzedników u władzy i wykonanie działania kiedyś już zaplanowanego. Z drugiej strony, czy takie prace w samym centrum nie sparaliżują dodatkowo miasta? Już w tej chwili w godzinach szczytu jest nieciekawie, jeśli chodzi o płynność jazdy.

 » rondo (Kris | 26-10-2021, 22:33:23)

Pan radny Robert to sobie pod domem zrobi rondo

 » Zapraszam (Anty | 26-10-2021, 22:21:09)

Przeciwników ronda przy ul. Poznańskiej na godziny szczytu.druga sprawa szkoda że nasz burmistrz nie mieszka w kierunku Żabna bo rondo już by było i droga też by była wyremontowana. Ale cóż może następny będzie dojeżdżał przez Żabno do Mogilna

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Kolejne zderzenie w Dąbrówce (8)
 » Policyjna akcja "Prędkość" (5)
 » Już wkrótce festiwal (8)
 » II Majówka w Bielicach (0)
 » Co zrobić, by szybko zdobyć dodatkowe pieni... (0)
 » Pobici w Kwieciszewie (12)
 » Nielegalny zrzut ścieków (29)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (100)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (11)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ